Jádro systému
- definice pracovních rolí
- nastavení přístupů k menu, funkcím aplikace a výstupním sestavám pro dané role
- definice uživatelů a jejich zařazení do rolí
- nastavení aplikace
- nastavení uživatelského prostředí
- zavedení firmy
- údržba číselných řad dokladů
- pro každý druh dokladu lze mít libovolné množství číselných řad
- jak se mají řady při vkládání dokladů přednabízet se dá nastavit až na konkrétního uživatele
- údržba výstupních sestav
- možnost kopírovat sestavy a vytvářet si vlastní přehledy
- servis aplikace
- údržba dokumentace k aplikaci
- možnost cizojazyčných popisů polí, hlášek a menu v aplikaci
- možnost nastavit si vlastní jazyk aplikace a nahradit standardní popisy svými texty podle vlastní terminologie
- možnost používání archivu dokumentů, do kterého lze zařadit libovolný soubor
- soubory lze nechat buď na disku nebo je uložit přímo do databáze
- pro každý doklad, majetek, výrobní rozpis, pro každou položku a každého partnera lze přiřadit libovolný počet dokumentů jako do archivu
- možnost exportů výstupních sestav do různých formátů